Ելք ստուգատես

Ողջույն, ես Արեգ Իբրանյանն եմ: Սովորում եմ Արևմտյան դպրոց և 3-րդ դասարան եմ: Շատեմ սիրում իմ բլոգով աշխատ եմ մենք մեր բլոգում դնում ենք Ճամբորդություն ստուգումն էր, Սիրում եմ լեգոով խաղալ, լիքը Անիմաթինոն էր սարքեմ: Ես միհատ Անիմաթիոն ունեմ վերնագիրը « Արագ աճող մկաները»: Որի անուն է Անիմաթիոն եիջ դի

Բլոգի բաժիներն են՝

  • Հեքյատներ

 

Ամեն ամիս մեր դպրոցում մասնակցում ենք առարկայական ֆլեշմոբերի: Բոլոր Ֆլեշմոբերին մասնակցում եմ: Դե մեկ-մեկ ռուսերենի Ֆլեշմոբին չեմ մասնակցում, բայց համարյա բոլորին մասնակցում եմ : Ես նրանցից բոլորն եմ սիրում: 

Այսոր ես կպատմ եմ մեր ճամբորդությունի մասին: Մենք համարյա ամեն ամիս գնլում ենք քաղաքից դուրս: Օրինակ մենք գնացել ենք Ուշի, Եղիպատրուշ, Հարթավանք, Արագածոտնի մարզ, լիքը թատրոներ օրինակ Շուն ու կատուն Մեղրի կրիվը իրար հետ, լիքը տանգարաններ, լիքը եկեղեցին էր 

Այսոր կպատն եմ մեր ընտրության գործունեյության մասին: Մենք մեր դպրոցում ունենք ընտրություն և ամեն դասարան ընտրությունը փոխվում է: Մենք մեր դպրոցում ունենք Տեխնոլոգիա, մաթեմատիկա կավ, մարմնակրթություն, Ֆուտբոլ և այլն:

 

Մենք մեր կողքի  դպրոցում ունենք Սպորտլանդիա, նետաձգարան և ուրիշ բաներ, որոնք  մենք չենք արել: Սպորտալնդիաում մենք մարզվում ենք թռվռում ենք: 

Իսկ նետաձգարանում մենք նետ ու աղեղով կրակում նեք գույների 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *